pondělí 28. září 2015

Bota stabilnější než alkohol nebo antidepresiva

Neplánovaně spřízněné duše

Nevím jak vy, ale já mám ve svém životě věci, které mě, ač chci nebo nechci, věrně provázejí na každém kroku. Víc si jich všímám, mám na ně spadeno, jsou v mém zorném poli, v mém hledáčku, nikdy mi neuniknou...a já naopak zřejmě neuniknu jim. Je to vzájemná propojenost, spřízněnost, skoro až symbióza:-). Neříkám však, že chtěná. Něčím mě iritují a něčím mě stále magicky přitahují. Vlastně se jim vysmívám, přesto je neumím vypudit z hlavy a napadají mě k nim stále nějaké myšlenky, příběhy, úvahy...ale hlavně ty příběhy:-).

Prostě jsou už tak hluboko zakořeněny v mé šedé kůře mozkové, že nejde dělat, že neexistují. A to jsem si naivně myslela, že konkrétně tyto věci a vnímavost vůči nim spadá pouze do citlivého pubertálního věku, kdy jsem nad nimi hrubě ohrnovala nos. To však neznamená, že v dospělosti už budu natolik povznesená a uvědomělá, že mě nechají naprosto v klidu. Ano, ano... chyba lávky. Jsou se mnou stále a klidná rozhodně nejsem :-). Stále ve mně jitří ty samé nebo i nové pocity. Stejně jako kdysi, dospělost nedospělost...skoro si říkám, že se mi snad snaží něco sdělit...ale co? Na to se budu snažit díky této úvaze přijít :-).


A jaké konkrétní věci, které mi nedají spát mám na mysli?


Co takhle...



Boty značky Prestige


Co bych vám o nich na úvod řekla...musím se hluboce zamyslet, jít až k samé podstatě věci :-).

No,... v každém případě je to obuv, která z praktického pohledu plní nezaměnitelnou funkci už jen v tom, že v ní je noha tak pohodlně a bezpečně usazena, že nehrozí jakékoliv zranění, i kdybyste v nich skočili z výšky 10ti metrů. Navíc vysoký klín je vhodný při deštivém počasí, procházkách v kalužích a při nižším stupni povodňové aktivity. Při tom vyšším už doporučuji na ně nespoléhat.

Prostě tyto boty jsou tak skvěle a ergonomicky tvarované, mohutným klínem odpružené, že zbrzdí i ten nejtvrdší náraz. Povinně by je měli nosit všichni zaměstnanci, kteří převážnou část pracovní doby stráví na nohou. Už jen kvůli prevenci plochých nohou a vybočeného palce u nohy - tzv.Hallux valgus. Teď jsem vás dostala co? Ale fakt se to tak jmenuje :-).





Takže pro koho je bota podle mého celoživotního zkoumání určena: 


Pro prodavače, záchranáře, vysokohorské turisty (Himaláje a spol.), herce - hlavně v akčních a tanečních filmech (jako např. James Bond, Batman, Dirty Dancing), číšníky, recepční, policisty, lékaře na sále, profesory na vysokých školách a taky všechny, co chtějí žít na vysoké noze. Dále pak pro novináře, kadeřníky, parašutisty (to kvůli bezpečnému dopadu a prevenci odražení Achillovy paty) a spousty spousty dalších profesí...

Dokonce mě napadlo, že když se tato nestárnoucí bota vyrábí převážně ve své základní bílé a černé verzi, dala by se vlastně úplně v pohodě využívat i k jiným, než zdravotně-pracovním účelům. Prostě by nás měly provázet i v životně významných okamžicích jako je například den svatební.

Bílá verze pro nevěsty jako pohodlný doplněk svatebně nezávadného dne. Dá se v nich úplně v pohodě utíkat, bude-li to třeba. A pokud ne, rozhodně v nich stabilně ustojíte i 20 let manželství. Protože ten vysokej a širokej klín jen tak něco nezviklá :-). No a černá prestižní veze pro muže jako elegantní doplněk dodávající černému obleku nebo smokingu na vážnosti. Navíc zklidní chvějící se ženichova kolena, před vyřčením osudového ANO.

Dají se úplně v pohodě dědit z matky na dceru, případně z otce na syna. A pokud je bude syn šetřit, pak i na vnuka. Zkrátka se generačně ušetří :-).
Bude-li to třeba a jeden z páru bude muset čelit vrtkavým okamžikům, které manželství bezesporu provázejí, prostě si jen nazujete Prestižku a hned uvidí situaci z vyšší perspektivy. "Vymazlená" botka ho okamžitě stabilizuje a zchladí rozbouřené emoce.



Stabilnější než alkohol nebo antidepresiva

Když tak o tom uvažuji, Prestižky se vlastně hodí pro všechny situace, kdy se člověk cítí rozechvělý, rozhozený, nejistý, nesvůj...zkrátka má trochu obavy, neřku-li strach či paniku.... Trochu tím hodíme vidle i do farmaceutického průmyslu...Ty jo, ty boty jsou prostě do nepohody:-)!!! A to jsem je nikdy nebrala moc vážně, přitom skýtají tolik překvapivého...

Vyjmenuji tedy stěžejní situace, ve kterých byste je měli mít pro všechny případy a psychickou pohodu na nohou:

1. První den ve škole.
2. Maturita, přijímací řízení na , zkoušky všeho druhu.
3. Autoškola - zde nejen kvůli závěrečným zkouškám, ale i kvůli správnému zapření do pedálů.
4. První rande - těm víc stydlivým se budou hodit i na 2. - 5. schůzce. No, někomu pak i při                     následném rozchodu, pokud se bez nich neosmělí.
5. Zubař - pokud vám stojí vlasy hrůzou už jen, když slyšíte vrtačku nebo kvílejícího pacienta na           křesle.
6. První pusa
7. První sexuální zkušenost - nebo první sexuální zkušenost s každým novým partnerem, abyste je         vůbec vynosili :-).
8. Pracovní pohovory - zde doporučuji pořádně přeleštit a vypucovat.
9. Svatba
10. Přijde-li na to, tak i rozvod.
11. No a naši blízcí by neměli zapomenout nás "stabilně" obout i v náš den poslední.


Uvědomili jste si vůbec někdy, jak nepostradatelnou funkci plní Prestiže v našich životech? Nebo jakou nepostradatelnou funkci by mohly plnit, dáme-li jim k tomu příležitost? Navíc v této náročné době plné zvratů a nejistot. Zamysleli jste se někdy nad tím, kolik situací a zlomových okamžiků by nám pomohly zvládnout?


Už vidím, jak se přepisuje název pohádky (Sůl) nad zlato, ale to nechám až čas, aby naplnil mou předpověď :-) !!!
Doufám, že si tímto vyznáním získám náklonnost výrobce a jeden pár dostanu zdarma, abych mohla vše dokázat v praxi :-). Po ničem jiném totiž ve skrytu duše netoužím, to je vám doufám jasné :-).


Loučím se se sloganem na rtech: NEBOJME SE TOHO A BUĎME V KLIDU PRESTIŽNÍ!!!
Neboť právě Prestiže vnáší klid do našich životů :-). 


Jaký máte názor na Prestižky vy?



Spartakiádní bohyně

Žádné komentáře:

Okomentovat